Povratak na popis članaka

Ugodite sebi pre spavanja: 6 saveta za dobar san i lepu kožu

28. juli 2020.

Da je kvalitetan san važan za zdravlje celog organizma, znaju već i ptice na grani. Kada smo naspavani i odmorni - bolje se osećamo, produktivniji smo i bolje izgledamo. Ova činjenica dokazuje kako popularan američki naziv „beauty sleep“ ipak nije mit!
Ukoliko se vaš odlazak na spavanje pretvorio u monotonu rutinu, predlažemo da isprobate naših 6 saveta za što kvalitetniji noćni odmor i buđenje sa osmehom na licu. I za kraj - ne zaboravite da odspavati barem 7 sati kako biste iz sna izvukli ono najbolje za organizam!

1. Skinite šminku

Nakon celodnevnog “skrivanja” ispod pudera i ostalih dekorativnih proizvoda, koži lica na kraju dana treba odmor. Najbolje je skinuti šminku čim stignete kući. Svu ćete nečistoću i ostatke šminke vrlo jednostavno ukloniti pomoću par kapi Natural Wealth® Prirodnog vitaminskog E-ulja. Reč je o proizvodu na bazi bademovog, arganovog i maslinovog ulja. Možete ga naneti direktno na kožu ili staviti na blazinicu pa njome očistiti lice.

2. Iskoristite sve blagodeti tople kupke

Kad ste zadnji put pripremili toplu i opuštajuću kupku? Ukoliko ne možete da se setite odgovora, vreme je da pre spavanja uronite u toplu vodu i na taj način otpustite celodnevni stres iz svog organizma. Kupki možete dodati i nekoliko kapljica esencijalnih ulja kako bi uživala sva čula.

3. Nahranite kožu

Nakon tople kupke ne zaboravite da nahranite kožu. Predlažemo da isprobate hidratacijsko Natural Wealth® Prirodno vitaminsko E-ulje. Ovo dragoceno ulje nanesite na telo dok je koža još vlažna kako biste zarobili vlagu u koži.

4. Izmasirajte lice pre spavanja

Redovna masaža lica sa sobom donosi niz prednosti! Ona poboljšava cirkulaciju unutar tkiva zahvaljujući kojoj naša koža s vremenom postaje čvršća, mekša i zategnutija odnosno bez natečenosti.  Na čistu kožu lica nanesite Natural Wealth® Double C™ Serum i masirajte lice nekoliko minuta. Dobra je vest da Double C™ Serum deluje i protiv bora.

5. Opustite se u krevetu

Pre odlaska na spavanje pretvorite sobu u opuštajuću oazu mira i prijatnosti. Prigušite svetla, pustite laganu muziku. Dodatni umirujući efekt možete postići dodavanjem esencijalnih ulja u aroma lampicu ili osveživač vazduha.

6. Izbegavajte gledanje u ekran

Telefon, tablet ili TV ekran su poslednje što nam je potrebno pre spavanja. Gledanje u ekran može da utiče na to da mozak ne luči melatonin – hormon sna. Možemo zbog toga imati problem sa nesanicom, a onda smo narednog jutra nenaspavani i nervozni, a i slabimo naš imuni sistem. Umesto gledanja u ekran najbolje je opustiti se čitanjem knjige oko 30 minuta, a dovoljno je i da samo zamračimo sobu, ležimo i duboko dišemo i na taj način opuštamo telo.

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savete o zdravom načinu života na svoj email
Zatvori

Vaša privatnost i lični podaci su nam bitni. U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se obezbedio ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vašim uređajima čuvamo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovde.

Više o Pravilima o korišćenju kolačića pročitajte ovde.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svake posete našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google analytics